Tuesday, December 20, 2011

შეფასების რუბრიკა


ქულები/კრიტერიუმები
1-3
4-5
6-7
8-10
მათემატიკური ობიექრებისა და ენის გამოყენება
არაადეკვატურად იყენებს ცნებებს, ტერმინებს, აღნიშვნებს. არასრულყოფილად წარმოადგენს მონაცემებს.
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ზოგიერთ ცნებებს,ტერმინებს, აღნიშვნებს. ნაწილობრივ წარმოადგენს მომაცემებს.
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ცნებებს, დებულებებს და აღნიშვნების უმატესობას, ახდენს მონაცემთა ორგანიზებას და წარმოდგენას.
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ყველა ცნებას, დებულებას და აღნიშვნას. ირჩევს მონაცემთა ორგანიზებისა და წარმოდგენის ოპტიმალურ ფორმას.
კავშირები და მიმართებები
ამოიცნობს ორ, ოდნავ განსხვავებულ ფორმით წარმოდგენილ, იდენტურ მათემატიკურ ობიექტებს.
ამოიცნობს ორ, განსხვავებული ფორმით წარმოდენილ, იდენტურ მათემატიკურ ობიექტებს.
აღწერს კავშირს სხვადასხვა სტანდარტულ მათემატიკურ ობიექტსა თუ პროცედურას შორის.
აღწერს და იყენებს კავშირს სხვადასხვა მათემატიკურ ობიექტებსა თუ პროცედურას შორის.
მსჯელობა-დასაბუთება
უმარტივესი სტანდარტული გამოთვლების ჩატარება.
მარტივი მათემატიკური ობიექტების თვისებების გამოყენებით,სტანდარტული გამოთვლებისა და მსჯელობის ჩატარება.
მათემატიკური ობიექტების თვისებების გამოყენებით, სტანდარტული გამოთვლებისა და მსჯელობის ჩატარება.
ვარაუდის გამოთქმა და მისი კვლევა კერძო მაგალითებზე.მსჯელობის ხაზის განვითარება.ალტერნატიული გზის მოძებნა, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება.
გამოთვლები
გამოთვლები არ მეტყველებს ამოცანის გაგებაზე, შედეგი არაადეკვატურია.
შეიცავს გამოთვლების ძირითად ნაწილს,რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია.
გამოთვლები ძირითადად სწორია,თუმცა შეიცავს ტექნიკური ხასიათის ხარვეზებს.
გამოთვლები სწორია, არჩეული და გამოყენებული აქვს გამოთვლების ობტიმალური ხერხი.

No comments:

Post a Comment